Pokret s konjem

Nakon što je postigao uzajamno razumijevanje s konjem, jasno učenje pravila ponašanja s konjem, učenjem tehnike Sadlovnog, možete početi početi sljedeću fazu umjetnosti jahanja. U ovom članku ćemo pogledati glavne pokrete s konjem.

Počnimo s elementarnim pokretima: slijetanje i žur.

Glavna stvar je da je potrebno prijeći da se prije svega sjeća, - konj bez konja ne smije biti bez nadzora. Lijevo je sam, konj se može "prilagoditi", a to je prepučeno oštećenjem mekih tkiva. Ako je utor mučen, a onda konj može napustiti glavu ili razbiti tu prigodu, kao i, počevši ležati na tlu, lako može razbiti sedlo.

Dakle, nakon što je doznao pravilo, mi se izravno okrećemo pogubljenju slijetanja: postati lijevo rame konja u suprotnom kretanju životinja. Lijeva ruka uzde. Umetak lijeve noge. Jedan jak, ali ne i oštar guranje da se popne. Penjanje na grivu rukama (u isto vrijeme, uzde bi trebale ostati u lijevoj ruci) povući kućište i baciti desnu nogu kroz sapu konja. Tako da se nađete u sedlu. Sada povucite miješalice, linije duljine cjedila (dulji stremens pružaju duboko, desno i ugodno slijetanje). Kada padne, dugačak strerup uvijek leti s nogu, čime se smanjuje opasnost od teških ozljeda.

Počnimo se kretati. Najjednostavniji konjički potez - korak. Pravilno kretanje konja određeno je glatkom, lagano leđa naprijed.

Još jedan jednostavan pokret s konjem je tolerancija - kretanje konja natrag. Da bi oklijevao, u pokretu konj mora biti prethodno zaustavljen ili, kao što profesionalci jahanja kažu, - "prikuplja". Sesija je translacijski pokret: prednje noge idu uz stražnju stazu. U capassing s mjesta, jahač mora nagnuti tijelo naprijed, čime se ublažava stražnji dio konja. Nakon toga, pritiskom na Schenkel i istezanje uzde, učinite da se konj povlači tri ili četiri koraka natrag i tako dalje. Maksimalni broj koraka kod oklijevanja 9-12.

Još jedna jednostavna vrsta kretanja - okreta. Naizmjeniči su podijeljeni u nekoliko sorti: pola skrenite u desno i lijevo (što je jednako istoj osmog kruga) - desno i lijevo (odgovara četvrt kruga) - na desnoj i lijevom krugu (po pola).

U neovisnosti od tipa, skreće se na licu mjesta. Da biste izveli ovaj potez, jahač mora najprije zaustaviti konja, a zatim ga primijeniti u pravom smjeru i ponovno nastaviti u drugom smjeru. Izvedite okretu na stražnjim ili prednjim nogama. Ako se trebate okrenuti lijevoj strani / desno na stražnjim nogama, osi okreta treba proći kroz lijevu / desnu stranu nogu konja. U suprotnom slučaju, okreće desno / lijevo se izvodi na prednjim nogama kroz lijevu / desnu prednju nogu. Smatra se da je skretanje učinio ako konj prednjeg ili stražnjeg stopala opisuje luk.

Da bi zaustavio konja jahač, moraš malo nagnuti tijelo, napetost će se povećati, nakon čega će konj usporiti i zaustaviti red.

Promatranje treba provoditi u tri faze:

• Uzde se pomaknute u lijevu ruku, ista je ruka čvrsto uzeta za grivu. Desna ruka stavila na prednji dio Lukea. Desna noga se izvlače iz stremena.

• Uzmi stalni fokus na obje ruke. Tjelesna težina premjestiti na lijevu nogu. Izdužena desna noga za prijenos kroz horse crup kako bi izbjegli kontakt s njim. Desna noga za lijevo. Desna ruka zauzima stražnji luk i polako padne na zemlju na desnoj nozi. Povucite podnožje lijeve noge iz stremen i pričvrstite na desno. Spustite desnu ruku.

• Pustiti roštilj. Napravite još nekoliko koraka, ali uzde su još uvijek čvrsto stegnute. Desna ruka ih uklonite iz vrata konja. Uspije se vraća u nekadašnjem mjestu.